Sintonia Alfa – Intraterrestres

23 10 2011
.
.
  • Extracte: «A la selva amazònica hi ha llocs que connecten des de fa segles amb el món, suposat món, habitat subterrani. Podem posar per exemple la història de la crònica d’Akakor, que el periodista alemany Karl Brugger va fer saber abans de ser assassinat. La crònica d’Akakor forma part dels mites i les llegendes d’una de les civilitzacions més primitives de la Terra.»
  • Convidats: Antoni Ribera, Enric Marín, Jesús Jofre
  • Data emissió: 19/02/1989, 24:00-02:00
  • Cintateca: Marcos, J.R.

.
Més informació…
.

CONVIDATS

Antoni Ribera (†)

.

Enric Marín

.

Jesús Jofre

.

.


Accions

Information

5 responses

25 10 2011
Félix

Gràcies per aquest regal Pau Tristany. Un programa que solament li faltaria la intervenció d’Andrés Malby. Ho he gaudit molt i avui ho escoltaré per tercera vegada.

Gracies!!

25 10 2011
Pere Miquel

Hola,

Hi ha una foto de l’Enric Marín a http://www.planetabenitez.com/IOI/historias6.htm
No sé si la podrieu fer servir per a aquesta pàgina o vulneraria algun dret.
Continueu així.
Pere

15 11 2011
Débora Goldstern

Lamentablemente la historia de Akakor es un fraude, ya que su principal relator y protagonista, el falso índigena, Tatunka Nara, es un mentiroso patológico, el cual hace unos años desestimó la historia como producto de un invento propio. La muerte de Karl Brugger fue resultado de sus investigaciones de la dictadura de la época, la cual lo asesinó. La última película de Indiana Jones, que aborda el tema, llama a este enclave amazónico como Akator … Actualmente muchos ingenuos continúan yendo a la selva sudamericana a buscar esta ciudad, que como digo solo existió en la mente desquiciada del falso Tatunca Nara. Es hora de descartarla.

18 11 2011
Josep

¿También escuchas programas en catalán?
Curiosamente, la primera vez que leí sobre los túneles bajo los Andes, fue en un artículo de Miguel de la Quadra-Salcedo, uno de los pocos que no figuran en tu web. Pienso que sería interesante que lo entrevistaras, aprovechando quizás algún viaje de la Ruta Quetzal; ha sido un gran explorador y reportero, pero tendrá ya unos 80 añitos, y seguro que guarda conocimientos que se perderán con él.

Si algún despistado todavía no te conoce, le recordaré tu web: http://cronicasubterranea.blogspot.com/ , una auténtica joya donde se puede consultar casi cualquier tema relacionado con el mundo subterráneo. Recomiendo los artículos sobre Anselm Pi Rambla (del que habló más de una vez Andreas en Sintonía Alfa), o los de la Cueva de los Tayos.

Me ha encantado encontrar tu comentario también en este podcast.

30 07 2012
ximo

Gran programa i els convidats molt entranyables.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: