Sintonia Alfa – Qui son els Rosacreus?

31 03 2011
.

  • Extracte: «… El nom Rosacreu sembla que té el seu origen en dos manuscrits anomenats Fama Fraternitatis Rosae Crucis i Confessio Fraternitatis Rosae Crucis emesos els anys 1614 i 1615 respectivament, i atribuïts a Johann Valentin Andreae. Aquests documents proporcionaven informació sobre una societat secreta denominada Fraternitat o Orde Rosacreu, fundada a Alemanya en el segle XIII per un misteriós personatge anomenat Christian Rosencreutz, societat integrada per filòsofs estudiosos dels secrets naturals i del misticisme…»
  • Convidats: Francisco Gil, Pere Valverde
  • Data emissió: 23/01/1994 24:00-02:00
  • Cintateca: Jordi Busquets, Lluís Arques

.

Més informació…
.

CONVIDATS

Francisco Gil

» Administrador regional de l’Orde Rosacreu A.M.O.R.C.  (Font: SA, 1994)

Pere Valverde (†)

» Membre de l’Orde Rosacreu A.M.O.R.C.  (Font: SA, 1994)

.


Accions

Information

2 responses

15 04 2011
Xavier

Benvolguts, només donar les gràcies per aquest pou de troballes sobre l’Andreas, recordo les nits dels diumenges, sentint Sintonia Alfa, escoltant l’Andreas i l’Andre, ara amb tots aquests programes tornaré a reviure i descubriré moltes coses que en el seu dia no vaig poder.

No es això la inmortalitat? , andreas em seguiràs fent pensar, encara que no estiguis fisicament aqui.

Encara tinc ben present el programa de la Síndrome Tòxica, i 20 anys després em continuo indignant en sentir-lo.

Gràcies a tots.

9 01 2016
afons verdaguer i planas

bona nit, soc alfons verdaguer, i un fan de sintonia i de faber kaiser, veureu tinc moltes grabacions del famos programa i tinc dues grabacions de pere valverde i tort de rosa creu, pero em cinta de casete, i busco algu que em pogues pasarmo 4 o 5 cintes a cd, aveure si em podriu ajudar us quederia mol agrait pagan els costos si cal el meu telefon es 608736213, i el correu es . alfonsverdaguer@gmail.com. atentament un del vostres..

Deixa un comentari

