Sintonia Alfa – El dia dels mutants

11 10 2010
.
.
  • Extracte: «… L’any 2.080 els exemplars d’Homo Sapiens eren ja tan rars que es consideraven gairebé com a curiositats de museu. Gairebé cap va arribar al final de segle. La seva fi va obrir pas a una nova espècie, més perfecta, més sabia, més prudent. Així va plaure als déus…»
  • Convidats: Antoni Ribera
  • Data emissió: 10/01/1993 24:00-02:00
  • Cintateca: Valentí Cobes

.

Més informació…
.

CONVIDATS

Antoni Ribera (†)

.

FONTS DE REFERÈNCIA

LLIBRE

Títol: El dia del mutants

Autor: Antoni Ribera

Editorial: Barcanova

Colecció: —

Data de publicació: 1992

.


Accions

Information

5 responses

11 10 2010
darma

Quina alegria més gran, un programa nou !!! cada dia entro a la web amb gran il·lusió i entusiasme per veure si n’has penjat un de nou . Reconec que re-escolto cada un dels programes ja recopilats fins ara, perquè estan tan farcits d’informació interessant, i tot, gracies als fantàstics col·laboradors que el genial Andreas aconseguia portar. Es un goig enorme continuar escoltant sintonia alfa. Segurament que l’Andreas allà on estigui s’en deu fer creus de la gent que continuem recordant-lo a través del seu llegat. GRACIES Pau, ets un SER fantàstic.

12 10 2010
darma

Me n’oblidaba, gracies també a la cintateca de’n Valentí.

18 10 2010
Pau Tristany

Encara que sigui amb una mica de retard, us voldria agrair a tots/es les vostres paraules de suport que en les últimes setmanes ens heu anat fent arribar, doncs com sempre ens animen molt a continuar amb aquesta iniciativa i a seguir recuperant el llegat radiofònic de l’Andreas…

25 11 2010
josep

Gracias por el trabajo que os tomais. Hace tiempo que no me pierdo ninguno de los programas, pero me he vuelto vago y no escribo para agradecerlo. Será que necesito unas vacaciones, pero de jubilado lo tengo difícil.
De todas formas, amigo Pau, si dejaras de recuperar el legado de Andreas, seríamos muchos que nos tiraríamos de los pelos.
Relativo a Antonio Ribera, no sé si habeis visto que en la web Foros del Misterio han subido la fonoteca de Antonio Ribera (83 casettes), procedente de la colección particular de Javier Sierra y digitalizadas por Moisés Garrido. Tengo mi gestor de descargas echando humo:
http://www.forosdelmisterio.es/foro/index.php?topic=9697

9 12 2010
Josep Manel

Hace mil años, cuando yo iba al cole, tenia mi residencia en Bigues, cerca de Sant Feliu de Codines y iba a su escuela básica.

Yo para entonces ya conocía quien era Antoni Ribera e incluso sabia donde vivía (en el mismo pueblo) pero jamas se me ocurrió pensar acercarme a el (¿a donde iba un microbio como yo?) por mucha admiración que le tuviera.

Pero para una festividad, no recuerdo cual (Creo que la castañada) los profesores propusieron que los alumnos votaran a un personaje conocido y ellos tratarían de hacer lo posible para que nos visitara y le pudieramos hacer preguntas. No recuerdo que propuestas se hicieron pero yo hice la mia (Antoni Ribera) Y resultó como nadie lo conocía y nadie le votó.

Un par de dias antes de la fecha señalada el personaje con el que habian quedado llamo avisando que no podria estar y los profesores nos avisaron de que si no teniamos alguna alternativa facil no podríamos tener a ningún invitado.

Yo di un paso al frente y les indique la conveniencia de Antoni vivía en el mismo pueblo y todos me preguntaron que quien era este personaje y yo les respondí que el mayor investigador del tema ovni del mundo lo que causó sensación.

Unos dias mas tarde tuve la suerte de recibir una mini conferencia que jamás olvidaré.

Deixa un comentari

